my birthday

Daisypath Happy Birthday tickers

Followers

21 August 2011

entry khas tuk awak.... :)

assalamualaikum to all bloggers...
selamat ptg di ucap kn..
da 21 hari kte b'puasa dan tak lma lagi lebaran pun akan menjelma..
da buat persiapan rye ke??
emm ak tak buat lagi sbb tak ada msa nk kuar shopping.
mybe b4 blek kg nti shopping dlu ngn my sister.
hari niey entry tuk someone yg dlu agak rapat ngn ak..

saya tulis niey utk awak ekk..:)

dah lma kan kte tak contact..
last kte contact dlm beberapa bulan lepas.
tapi saya tak kisah sbb awak selalu mcm tu..
tapi hari niey awak muncul blek dlm hidup saya..
kenapa ekk??
awak selalu muncul then awak senyap.
saya tak mengharap kan apa2 dari awak.
tiba2 awak muncul m'buat kn saya ingat kat awak.
tapi saya doa kan awak bahagia dgn org yg awak sayang..
saya harap awak jgn laa buat org len mcm tu ekk..
salam persahabatan dari saya...

ceritera: esok ada quiz law ngn test far..
wish me luck.. :)






~Masa tidak pernah menunggu manusia~ so hargailah masa.... :)

No comments: